SRS-kurs for KOSEN-medarbeiderne

Helene H., Heidi og John

Heidi i aksjon

Helene H. i aksjon

Her er noen bilder fra torsdag 26. januar da Knut Bjørkli ved HIST ga oss KOSEN-medarbeidere en opplæring i bruk av SRS. Vi fikk prøve oss som både elever og som lærere.  Knut er en dyktig formidler og etter endt kurs følte vi oss nokså trygge på at vi skal kunne håndtere systemet på egen hånd. Mer om kurset kommer over helga.

One Response to SRS-kurs for KOSEN-medarbeiderne

  1. heidibroseth says:

    Enig i oppsummeringa fra SRS-kurset! Jeg ble overrasket over hvor glatt det gikk å putte SRS-sekvensen inn i «undervisninga». Nå må det selvfølglig tas med i betraktninga at dette ikke var en reell undervisningssituasjon. Jeg tror nok at jeg ville ha vært litt mer stressa dersom jeg hadde stått i et auditorium fullt av studenter… Men det må vel bare testes ut en gang, det også. Ellers likte jeg godt de metodiske tipsene for SRS-bruk som vi fikk presentert på kurset. Mer om dette i et senere blogg-innlegg 🙂

Legg igjen en kommentar

